WANNA TRY SOMETHING NEW??

03 November 2012

Part Time Job punyer Story 1

Assalamualaikum..

Saya ada buat part time job..
yup, ini sangat serius dan ini adalah kali kedua dalam hidup dowhhh...
selama ni last aku buat tahun 2009 dulu
boleh baca Part Time Job punyer Story 2
kebetulan housemate aku ada dah quit keja ni, so aku replace tempat dia.
kerja senang je, tapi biasala jumpa macam-macam orang ada jugakla manusia-manusia yang agak suka memandang rendah kerja macam aku buat ni..

ada yang anggap kerja budak lepas SPM.
ada yang kata 'kesian' budak degree kerja macam ni la. owhh ini sangat annoying okehhh..
ada pakcik siap tanya cgpa aku berapa degree dulu. owhh ini sangat annoying okehhh 2..
yeah aku tipu ckit la,aku up ckit cgpa aku, pun dia kata rendah.. owhh ini sangat annoying okehh 3...
owhh ini annoying okehh sebenanye adalah pakcik yang sama.. dush3x!
namapun part time, bukan full time.. apa da..
ada yang tanya 'dik2 kat mana nak cari itu ini itu ini'.
what? muka aku ada macam kaunter pertanyaan kah..

but its's ok, kata la apa-apa pun. janji dapat gaji yang halal..ahaks!!
nak tahu kerja apa tak..
alahhh biasa-biasa je.. alahhhhh biase jer.. alahh..
promoter kicap jer...

Kicap Pelangi. 
serius.
yup, memang serius.

k..tatatata. nak g kerja dah.


No comments: