WANNA TRY SOMETHING NEW??

12 November 2012

Alif tidur tak hengat punya

Assalamaualaikum...

Beberapa bulan yang lepas, abah aku masuk hospital untuk pembedahan batu karang. Aku ambil gambar Alif saja-saja je mulanya. Lama sangat tunggu, Alif main game kat laptop. Aku pun ajak di main teka-teka. Aku tulis huruf kat belakang badan dia, dia teka huruf atau nombor apa yang aku tulis tu. Pasal dah penat sangat dan syok je orang gosok-gosok belakang badan dia, dia tertidur.

Aliff tengah main game atas katil hospital

Aku pun snap gambar kat bawah ni.Takda tempat nak tidur, terpaksa letak Alif atas kerusi je..kepala asyik nak jatuh ke tepi je, aku pun tahan dari tepi dan SNAP!!  :p

Ini bukan lakonan
Bila aku tunjuk gambar ni kat dia kata 'Sebok je!!!'. hehehe... malu letttewwww...hahaahh..

No comments: