WANNA TRY SOMETHING NEW??

08 February 2012

MEE REBUS HAJI WAHID, ANGSANA, JOHOR BHARU (2012)

Assalamualaikum...

Pernah makan mee rebus tak? Mesti pernah kan. Entry kali ni pendek aje, tentang Mee Rebus. Setiap kedai yang jual mee rebus mesti ada lainnya. Ahad lepas family pakcik aku pergi ke Angsana, Johor Bharu. Abang aku recommend Mee Rebus Hj Wahid kat Angsana tu. Lokasi kat luar, tempat makan yang ada banyak-banyak kedai. Aku takda ambil gambar depan kedai tu pulak. Tapi Mee Rebus Hj Wahid ni memang famous la kat situ.

Petang tu, aku pergi tengok ramai sangat beratur kat kedai tu. Aku pun dapat la rasa makan Mee Rebus ni. Bagi aku rasa dia memang sedap, kalu markah penuh 5, aku bagi 4 la gitu. Harga RM 4.50.

Dah makan suku dah ni

Cik Ju tengah makan
Itu saje... Bababai....

:-)

4 comments:

cekkeya said...

perggghhh, yg dikatakan sedap baru bagi 4 bintang, klu 5 bintang agaknya camne? Mak mertua lalu pun tak sedar? ahahha

vanilla bean said...

xtahula..
mungkin tahap kelaparan aku masa tu naik 4 bintang.
kalo tgh kenyang 3 bintng je kot.haha

shoejurney said...

alamak...su ada tangkap gambar depan kedai...tp cari2 xjumpe plak...doyai....

Anonymous said...

Ade no tel x??