WANNA TRY SOMETHING NEW??

11 September 2008

FYP ku yang pening lalat

Aritu yg kunun2nye nk wat simulation 3G security tak jadi lak... Bukan ape.. Takut tak lepas nak implement nanti.. masalah nak gune tools lagi takot tak compatible lak...

Jadi dgn tegarnye aku bagitau dr kamaruddin nak tukar tajok... astu aku dapat la tajuk baru.. iaitu.. "Simulation of handoff method for use wifi using IEEE 802.11b. Ape bende handoff tu? Ha tu la aku kene cari information.. ni baru je dapat kumpul2 journal yg berkaitan.. baru nk mendalami pulak ilmu ni..

Esok dah kene anta introduction, Literature Review, n Methodology... Banyak kerje nih.. Tapi tak tau npe aku sentiasa je men game wedding dash kegemaranku.... hehe.. minggu depan dah kene present.. Moga2 aku dapat buat yang terbaik... takut jugak Puan Rozita tak suke dgn tajuk ni.. ok kot... syukur dr kamaruddin byk membantu ku...

No comments: