WANNA TRY SOMETHING NEW??

03 August 2008

Weekend (Sabtu)

Arini merancang nak g Sunway Pyramid la.
Tujuan : Zul nakcari beg utk aku. Aku yng mintak.. Wakaka.. Tapi aku tau beg yg amk nk tu pyah giler nak jumpe. Ala..aku sj je tak kesah sgt pun..Ske2 jek. Inilah kisahnye..

7.00am : Bgn pagi siap2 nk g modul nih.

8.15am : Lenggang2 g fac utk modul. Dgn Yan n Ema skali.

9.00am : Modul mula.. Lambat da... Ceramah pasal kerjaya. Camna nak mintak kerja, wat
resume and masa temuduga.. Menarik gk la pasal die cte pasal pengalaman die. Kalo
ikut slide... ZzzZZzzZZ....

10.45am : Modul habis. Dapat makanan tau. Nasi goreng, roti,kuih n air mineral. Byk la pulak
makanan die.. Ok latuh.. Aku beli ikan keli goreng wat penambah slera makan..

11.30am : G Komuter Padang Jawa. Tumpang kereta kawan Zul.. Dia nak g Perak.

11.45am : Naik komuter ke Subang Jaya.

12.20pm : Sampai.. Naik bas kontot ke Sunway Pyramid. Kt stesen komuter tu tercicir brooch
'N' lak. Adoi.. Sedih gk la...

12.45pm : Sampai Sunway Pyramid. Nak makan kenyang lagi.. Pasal pas modul td dapat
makanan kn. Jalan2 la cari beg. Kompem dh agak dah mmg tak jumpe punye. Kalo
ada pun harga mesti RM100++. Yang murah n bese2 ckit takdelak kt ctu.. Takleh la
nk beli...
Tak watpe jalan2 je tgk2 orang.. Bile dahaga beli air. G la kt JUSCO bli air jus ape tah.
Ada orang promot air jus kt ctu. Tak beli lagi lg dah ilang dahaga sbb aku dah 'test' air
tu 3 gelas kecik tu. Puas hati. Tapi beli jugakla yg botol kecik tu.. Sedap... Pastu beli
TAKO. Yum3x.. Febret tuh. Tapi TAKO dah naik harga la.. Dulu RM 3.30 je. Skang
dah RM 4.40.. huhu.. tkpelah skali skala..
Pastu meneruskan aktiviti jalan2 tanpa arah tujuan.. Baru la rasa ckit.. Makan kt
SUBWAY. SUBWAY ni restoran lebih kurang macam McD la. Suma burger.. air n
kentang kalo nk tambah. Yang besnye buger die besar n kite leh pilih sendiri nk
tambah apa dalam tu. Contoh ; Isi die (steak, teriyaki chicken, meatball, byk lg la+
cheese+ sos(pelbagai jenis sos leh campur ada lbh 5 js sos)+sayur-sayuran(spt
salad,bawang,timun jeruk,lada jeruk, timun, n byk lg la).

3.30pm : Balik...

4.30pm : Aku g Plaza Alam Sentral nk bli cartridge. Zul balik. Rupanye ada carnival buku kt
PKNS. Ada Raihan dtg. Tgk dr juah je la. Kt SACC ada karnival hp. Jalan2 je la
survey2 gtu. Aku beli paper bag UJANG, n majalah UJANG (pasal RM 1 satu je), n t-
shirt. Selalu t-shirt tu mahal tuh.

6.00pm : Balik UiTM di hatiku..

No comments: