WANNA TRY SOMETHING NEW??

28 July 2008

hari ini

Lama sangat dah tak update ni. Ada la 2 minggu. 2 minggu pertama dulu mmg idop tak tentu arah coz numpang kt bilik atin. Skang ni dah dok teratai dah dekat 2 minggu, baru ok.. dah ada bilik sendiri baru best!

Pagi2 tadi kelas ENT(Enterpreneurship). ntah betul tak ejaan tu. Kol 8.30 am. Tapi pag tadi bgn lambat.. pas semayang subuh (subuh kol 7am ??) tdo balik.. penat semalam tak ilang lagi kot. Selalu pagi2 dlm 6.30 aku terus mandi pastu leyla layan tenet dl.. maklumla tenet laju pagi2 je.. malam cam hampeh. sbb kt uitm ni wireless baru je nk berkembang.. Alhamdulilah.. tak payah dah susah2 g CC..

5 minit je mula kuliah ak dah mula tak ley tumpu ape2.. pandang je depan tp otak tah kemana.. pk macam2. tp mujurla kelas ENT td abes awal dalam 9.45am. Aku g lak kuar jalan2 dgn blerina utk ilangkan kesejukan kt DK3 tu. Pastu ktorang g makan. Ak amek nasi goreng ckit, mee goreng ckit dgn lauk ikan pari masak kari.. dan air febret aku.. Air soya.. Pinjam duit blerina dulu coz dompet tetinggl kt bilik lak...

Kol 10.30 am kelas CCNA dgn En Jamil lak.. Dia mengajar best.. slow2 tak laju sgt. Jadi sempat la nak paham kalo ada apa2 yg 'terlampi' tu.. Ada gk la ckit2 yg aku tak paham.. walaupun best, ada gk la aku mengantuk tp nasib baik dapat kawal lagi.. Aku pun wat2 la cbukkan diri salin note utk hilangkan ngantuk.. (tgk blerina smgt salin note, salin jugaklah).

Petang ni ada kelas Arab. Ada keje ustaz bagi minggu lepas baru ingt nk wt.. nantila aku wat...
Td dah wat ckit tp ada tak paham biarla dulu... ti ley tanye wana. Td ingat nk tanye Asma tp die tgh wat Multimedia.

Pas habis kelas CCNA, aku balik dgn Blerina.. Terserempak dgn kawan aku kt skolah dulu Fakhriah Fakhrin. Ak panggil die Rin dulu. Smpat la tuka2 no hp jap sebab die ada kelas..
Semalam terserempak dgn Fairus. Fairus ni bdk tempat aku kt Rompin,dulu ktorang penah tuisyen add math sama2 utk SPM. Sekolah rendah pun sama.. Tp ta sempat lak amek no fonn.. nanti kalo terjumpe lg..

- Ema ngan Yan tgh siap2 g kls tuh. Aku nk tdo.. kls kol 4 kang.. ZzZZzzZzz...

No comments: